2012-04-17

Efter att ha pratat med min syster idag så hade hon kommit på en toppenidé, att vi skulle tävla! Det blir på så sätt win win! :)
Vinnarskallen kom ju fram direkt så blev en löparrunda med Freddie.
Det blev samma sträcka (7 km) men dock lite sämre tid, var duktigt seg idag men under 45 min blev det iaf så jag är ändå nöjd!
Nu är jag jättesugen på en smoothie så blir nog att göra en sådan, ja så får det bli!
Blev en gammal bild på världens finaste systerson, haha med tanke på en rolig historia ;)

Imorgon fyller jag år också :) Spännande och se om Freddie bjuder på middag eller något (blinkblink älskling) ;D haha!
what dosen't kill you makes you stronger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0