2012-04-19

Idag har jag varit ganska flitig jag. Hunnit med en jobbintervju, "middag" hos Freddies farmor och en powerwalk med Freddies syster Jannike och jäklar vad fort det gick ett tag då ett fyllo följde efter oss (USCH!) men det var effektivt iaf, haha!
Gick ungefär 45-50 min, hade lite dålig koll på tiden och ännu sämre koll på sträckan då vi inte tog min (eller ja, Freddies) vanliga runda men kanske 4 km iaf. Skönt att komma ut och röra på mig iaf, VILL JU VINNA! ;)
Nu blir det spagetti och köttfärssås sen glo på tv resten av kvällen eller något, ta det lugnt iaf!
Vad jag gör i helgen är inte riktigt bestämt men lutar nog åt att vara hemma då min älskling skadade knäet när han sprang idag :/ Så får pyssla om honom lite tror jag allt.
Fick blommor och choklad (som redan är slut, hehe) av älsklingen igår + en spahelg i Ystad, FINT! ♥
Nehe men spagettin måste igång nu så vi får mat ikväll..
what dosen't kill you makes you stronger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0