2012-04-24

Lite dålig uppdatering, jag har varit lite lat på sistone men nu blir det ändring på det!
Igår var det invägning och inmätning för mig, var mycket högre siffror än jag trodde, vilket blev en riktig motivation! Nu jävlar ska jag klara målet till hösten/vintern!!! 
Idag har jag ätit en nyttig frukost och varit sugen på chips hela dagen men det blir det inget med.
Ikväll blir det vandring till gymmet med Marie för ett powerpass och sen en löparrunda efter (hur jag nu ska orka detta?!)
Tidig säng idag då jag ska upp innan klockan fem imorgon och iväg till mitt nya jobb, är riktigt nervös och spänd men det blir nog roligt! :)
Nehe, nu ska jag skicka till Martina och kolla om hon vill käka lunch, taggar psykiskt inför kvällen ;)
what dosen't kill you makes you stronger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0